Pojišťovna Direct otevřela v Plzni v Prešovské ulici svou první pobočku s kavárenským konceptem. Jeho cílem je, že by se lidé neměli cítit jako v pojišťovně. Na vyřizování menších dotazů a problémů slouží bar. Složitější problémy budou zákazníci řešit s poradcem v kavárenské části. Nové pobočky rovněž disponují dětským koutkem. Autorem designu kavárenských poboček jsou Inka Hajman a Martina Řezníčková.
„Lidem přinášíme zážitek. Chceme jim být blíž při řešení jejich životních situací. Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala čerstvá mluvčí Directu Nela Maťašeje. „Zákazníci dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila.
Na přelomu března a dubna přibude po rekonstrukci další obdobná pobočka Directu v Praze v ulici Ječná. Celkem má teď pojišťovna osm poboček. Původní zatím do nového konceptu neplánuje měnit, nejdřív vyzkouší, jak se kavárenský styl osvědčí.