Pojišťovna Direct zavádí nový kavárenský koncept, dotazy vyřizuje na baru

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Nový koncept pojišťovny Direct

Pojišťovna Direct otevřela v Plzni v Prešovské ulici svou první pobočku s kavárenským konceptem. Jeho cílem je, že by se lidé neměli cítit jako v pojišťovně. Na vyřizování menších dotazů a problémů slouží bar. Složitější problémy budou zákazníci řešit s poradcem v kavárenské části. Nové pobočky rovněž disponují dětským koutkem. Autorem designu kavárenských poboček jsou Inka Hajman a Martina Řezníčková.

„Lidem přinášíme zážitek. Chceme jim být blíž při řešení jejich životních situací. Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala čerstvá mluvčí Directu Nela Maťašeje. „Zákazníci dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila.

Na přelomu března a dubna přibude po rekonstrukci další obdobná pobočka Directu v Praze v ulici Ječná. Celkem má teď pojišťovna osm poboček. Původní zatím do nového konceptu neplánuje měnit, nejdřív vyzkouší, jak se kavárenský styl osvědčí.