Galerie Teplice má mobilní aplikaci, zákazníky oslovuje podle polohy

Galerie Teplice

Galerie Teplice

Obchodní centrum Galerie Teplice zavedla novou stejnojmennou mobilní aplikaci. Dostupná je ke stažení jak pro operační systém Android a iOS. Zákazníky má Galerie Teplice díky aplikaci v plánu oslovovat s relevantní nabídkou podle jejich aktuální polohy na mobilních zařízeních. Nové řešení funguje na technologii Aruba, která spadá pod Hewlett Packard. Vyvinula ho firma Retailtrek, v pilotním provozuje aplikace běžela od konce listopadu. Technologické řešení se skládá ze 450 BLE beaconů [nízkoenergetických bluetooth vysílačů – poznámka redakce], 100 wifi přístupových bodů a analytického softwaru.

„Chtěli jsme vytvořit nákupní zážitek pro naše návštěvníky. V době, kdy tradiční obchody musí hledat způsob, jak zůstat konkurenceschopnými, nám toto řešení nabízí zcela nový přístup, jak se přiblížit našim zákazníkům a nabídnout jim služby, které opravdu chtějí,” řekl Jan Růžička, ředitel Galerie Teplice. Anonymizovaný sběr dat probíhá pomocí aplikace a systému Aruba Analytics and Location Engine (ALE). Analytický software byl integrován do rozhraní Aruba ALE, aby bylo možné vizualizovat data a poskytnout prodejcům informace o tom, kde a kdy se zákazníci pohybují a jak dlouho se zdrží na jednom místě. 

S technologickou platformou Aruby pracuje kromě Galerii Teplice také například Dm drogerie. „Využití mobilních lokalizačních služeb nám umožní lépe motivovat zákazníky, aby do naší prodejny zavítali, i když jenom prochází kolem. Budeme na ně cílit podle našich aktuálních marketingových kampaní, díky čemuž budeme moci jít s nabídkami ještě dál. Vidíme v této platformě velký potenciál a očekávaným výsledkem je větší loajalita zákazníků,” uvedl Jiří Peroutka, manažer komunikace Dm drogerie v Česku.  

Nejnovější