Blažek zvýšil obrat o 12 %, otevře v outletech v Praze a Ostravě

Prodejce pánské módy holding Blažek měl v loňském roce obrat 500,4 milionu Kč, což je meziročně o 12 % více. Konsolidovaný zisk holdingu byl loni předběžně 39,5 milionu Kč, to je o 61 % více než v roce 2016. Značka pánské módy Blažek v Česku aktuálně přestavuje své prodejny do nového, modernějšího konceptu. Letos otevře minimálně dvě nové – a to v outletu Prague The Style Outlets v Tuchoměřicích, druhá bude v ostravské Outlet Arena Moravia. Aktuálně má Blažek v Česku 25 prodejen. Posílit chce podle listopadových slov zakladatele holdingu Ladislava Blažka i v internetovém prodeji. 

„Obrat celého holdingu Blažek činil za rok 2017 více jak půl miliardy korun, což v historii naší firmy znamená rekordní hospodářské výsledky. Jako lídr trhu cítíme zodpovědnost nejen za stav české pánské módy, ale také za způsob a vysokou estetickou úroveň jejího prezentování. Rozhodli jsme se proto přinést další inovativní vizi v podobě kampaně s nádechem jihoevropské elegance,“ uvedl Blažek.

Firma podle tiskového vyjádření výrazně posílila rozpočet určený na marketing, přesná čísla nezveřejnila. Aktuální kolekci jaro/léto 2018 podpořila kampaní s názvem Travel Journal. Narozdíl od dřívějších kampaní, kde figuroval Leoš Mareš nebo později francouzský model, se v nové reklamě nově objevují tři mladí muži. Kampaň je situovaná do Portugalska.

Z nové kampaně značky Blažek

Z nové kampaně značky Blažek

„Cílem nového pojetí kampaně je ukázat rozmanitost celé kolekce přirozenou formou v inspirativním prostředí. Zákazník lépe uvidí pohyb látky, jak se oblek chová a jak lze jednotlivé kousky kombinovat,“ sdělil marketingový ředitel značky Blažek, Antonín Wierer a dodal: „Komunikační prostředky kampaně jsme zvolili napříč celým online i offline spektrem a zahrnují mimo jiné outdoorové double bigboardy, LCD a bigboardy v obchodních centrech, speciální magazín Travel Journal a direct mailing pro zákazníky či prezentaci obsahu na sociálních sítích.“

Pro svou jarní a letní formální kolekci Blažek zvolil chladivé odlehčené látky. Kolekci dominuje modrá barva, prostor dostávají „melange“ příze, jež vytvářejí drsný zrnitý efekt. Kolekce nejvyšší třídy Ceremony je potom tvořena materiály, jako je hedvábí a vlna s mohérem. Kolekce jsou vyrobené v limitovaných sériích, kde je od každého artiklu 300 až 500 kusů. V druhé polovině března 2018 Blažek představí kolekci pro sezónu podzim/zima 2018 na Mercedes-Benz Prague Fashion Week.