Mall.cz jde do obchodních center, spojuje prodej zboží a výdejnu

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

První prodejna Mall.cz v obchodním centru

Internetový obchod Mall.cz otevřel v nově zrekonstruované nákupní galerii Nové Butovice první prodejnu umístěnou v obchodním centru. Zároveň se jedná o první kamennou prodejnu Mall.cz, přidány jsou do ní totiž regály s vybranými produkty, které si mohou zákazníci přímo odnést. Nová prodejna synergicky využívá zázemí i logistiku s vedlejší prodejnou e-shopu CZC.cz, který spolu s Mall.cz spadá pod Mall Group. Podle mluvčího Mall.cz Jana Řezáče hledá skupina další příležitosti pro prodejny v obchodních centrech, a to i mimo Prahu. Přesné lokality nechtěl komentovat.

K výběru produktů nabídne Mall.cz výstavní plochu a produktové stěny napříč různými segmenty. Mezi prvními spolupracujícími značkami se objevily například Philips a Lego. „Snažíme se našim zákazníkům nakupování co nejvíce usnadnit. Proto jsme pojali změnu prodejen právě tímto způsobem, který jim ušetří čas a umožní lépe si vybrat. Oblíbené zboží bude na prodejně k dispozici, takže zákazníci nebudou muset čekat na naskladnění, ale rovnou si ho zakoupí a odnesou,“ vysvětlil Ivan Vodička, ředitel služeb zákazníkům Mall Group.

Nová prodejna je zároveň druhým výdejním místem Mall.cz v Praze, v němž si zákazníci mohou vyzvedávat takzvané big boxy, objemné zásilky jako ledničky, pračky nebo televize. Druhá taková se nachází v Horních Počernicích. 

Modernizací projde všech 17 vlastních výdejních míst e-shopu Mall.cz v Česku, dokončené by měly být do vánoční sezóny letošního roku. Změna koncepce se má dotknout i pobočkové sítě e-shopu s elektronikou CZC.cz, Vivantis.cz a Uloženka.cz, jak přesně zatím Mall Group nechce komentovat.

„V současnosti disponují značky skupiny Mall Group (tedy Mall.cz, CZC.cz, Vivantis.cz a Uloženka) v Česku kombinovaně téměř 300 výdejními místy, z nichž ale velkou část využívá vždy pouze jedna ze značek. To má svoje historické, technické i marketingové důvody, ale pro naše všechny zákazníky by bylo lepší, aby bez ohledu na e-shop, kde nakupují, mohli za podobných podmínek využívat celou naši síť výdejních míst,“ doplnil Řezáč. 

Nejnovější