Pepsi uvádí kolekci vlastního oblečení, chce na módní hřiště dostat fotbal

Foto z kampaně ke kolekci Art of Football od Pepsi

Foto z kampaně ke kolekci Art of Football od Pepsi Foto: PepsiCoPR

Americká značka colového nápoje Pepsi představuje globální kolekci klasické módy. Na jejím vzniku a distribuci spolupracuje s módními značkami Boohoo, Umbro, Le Specs, New Era a Anteater. Uvedením kolekce doplňuje kampaň z názvem Lovet It. Live It. Football. Klasická kolekce oblečení se pak konkrétně jmenuje Art of Football. Hlavním cílem Pepsi je uvést fotbal prostřednictvím kampaně a oblečení na „módní hřiště“.

„Fotbal se hraje po celém světě, kultura a životní styl, který se kolem této hry vytváří jde ale mnohem dál. Lidé fotbal rádi hrají nebo sledují protože ho milují, žijí ho. Nová kolekce od Pepsi se snaží sebrat fotbalový elán a energii z fotbalového hřiště a transformovat je do oblečení a doplňků,“ popisuje Natalia Filippociants, globální marketingová ředitelka značky Pepsi u PepsiCo.

Kolekce zahrnuje streetwear oděvy i doplňky. Trička, batohy, čepice nebo pouzdra na iPhone vyrobila ruská Anteater, mikiny, tepláky, trička a krátké bundy britské Boohoofotbalová trička, šortky a míče jsou od rovněž britského Umbrasluneční brýle od australských Le Specs a módní pokrývky hlavy a trička z americké New Era. Kolekce bude v prodeji od 21. května na internetových stránkách jednotlivých partnerů, v obchodních domech a ve specializovaných maloobchodních prodejnách, kde se dané značky běžně prodávají. Kompletní kolekce Art of Football bude rovněž dostupná na webu, objednávka by měla do Česka dorazit v rámci jednoho týdne a poštovné stojí necelých 7 Eur (zhruba 180 Kč).

Kampaň Pepsi na letošní rok spojuje fotbal s uměním a popovou kulturou. Na designu se podílely některé z největších fotbalových hvězd společně se současnými výraznými umělci. Pepsi tak představila například argentinského DIYE, brazilského Bicicleta Sem Freio, německého DXTR, americkou Kim Sielbeck a britského Iaina Macarthura.

Limonádu Pepsi a další nápoje od společnosti na tuzemském, slovenském a maďarském trhu budou nově distribuovat Karlovarské minerální vody. Letos v lednu firma potvrdila zároveň také přebrání závodů PepsiCo v Praze ve Vysočanech a v Teplicích. K novinkám v produktovém portfoliu letos patří Pepsi s příchutí višní a limonáda Lemon Lemon, ta je zatím dostupná pouze hotelům a v gastru.

Mikina Pepsi od Boohoo

Mikina Pepsi od Boohoo Foto: wwd.com

Mikina Pepsi od Boohoo

Mikina Pepsi od Boohoo Foto: wwd.com

Čepice Pepsi od Umbro

Čepice Pepsi od Anteater Foto: wwd.com

Sluneční brýle Pepsi od LeSpecs

Sluneční brýle Pepsi od LeSpecs Foto: wwd.com

Nejnovější