Německý kavárenský a maloobchodní řetězec Tchibo dnes otevřel svůj vlajkový obchod v centru Prahy v Havelské ulici mezi Václavským a Staroměstským náměstím. Otevření mělo proběhnout už začátkem březba, nicméně situaci zkomplikovala administrativa ve vztahu k městské části Praha 1. Nová vlajková loď Tchiba je v pořadí třetí prodejnou sítě v Česku, která je umístěná přímo v ulici. Oproti standardním kamenným obchodům Tchiba v obchodních centrech má nová městská prodejna dvojnásobnou velikost, bezmála 200 metrů čtverečních, i rozšířenou nabídku občerstvení a nápojů. Liší se rovněž stylem prezentace zboží.
Tchibo v Havelské je první se slaným jídlem
Tchibo ve své nové prodejně v centru města myslelo také na vyšší koncentraci turistů a proto posílilo kavárenskou sekci pobočky. Kavárna je zde na navíc výrazně oddělena od prodejní plochy. „O chod kávového baru se budou místo jedné baristky starat dvě a k dispozici budou mít třískupinový pákový kávovar. Navíc budeme kromě sezónních kávových specialit nabízet kávovou limonádu Mazagrande, kávu typu cold brew a přes speciální pípu servírovanou kávu Nitro Cold Brew, obohacenou jemnými bublinkami dusíku,“ řekl při slavnostním otevření nové vlajkové prodejny Milan Futera, manažer expanze Tchibo Praha.
První obchod mimo obchodní centrum otevřelo Tchibo v Česku v roce 2012 v Brně. Na podzim loňského roku pak přibyla prodejna v Praze na Letné. Do nejnovější pobočky investovala firma kolem sedmi milionů korun. Pracovat zde bude 13 zaměstnanců. Pouliční obchody provozuje Tchibo také na ostatních trzích, například v Polsku, v Rakousku nebo domovském Německu.