Síť Dm drogerií dosáhla v polovině finančního roku 2017/2018, tedy k letošnímu 31. březnu, meziročního růstu obratu o 11 % na téměř 4,7 miliardy Kč. Další finanční ukazatele firma nezveřejnila. Ke konci března zaměstnávala síť v Česku 2.687 lidí, meziročně o 211 víc. V Česku má síť aktuálně 226 prodejen, loni z toho otevřela tři nové. Řadí se tak na druhé místo co do počtu poboček za drogerii Teta, která má vlastních nebo franšízových poboček přes 700.
V první polovině roku Dm drogerie investovala do modernizace prodejen přes 100 milionů Kč, celkem dvacítka prodejen přitom prošla modernizací, částečným zvětšením či přesídlením. V polovině února spustila drogerie v Česku vlastní e-shop, některé výrobky prodává pouze na něm a nejsou dostupné v kamenných prodejnách. Dm drogerie však na provozování online drogerie nemusí být sama dlouho, vlastní e-shop chystá i konkurenční Teta. Drogistické produkty přes internet prodávají samozřejmě také online supermarkety Košík.cz, Rohlik.cz, Tesco, ale třeba i Alza.cz.
Celá skupina Dm drogerie dosáhla ve zmíněném období ve 13 zemích, kde působí, navýšení obratu o 5 % na 5,348 miliardy eur (přes 136 miliard Kč) a ke konci března měla celkem 3.512 prodejen, v nichž zaměstnávala 59.359 lidí. Za uplynulý finanční rok 2016/2017 zvýšila drogerie v Česku obrat ze 7,8 miliard Kč na 8,5 miliard Kč. Zvýšil se i počet prodaných výrobků o 14 %, zejména z řad privátních značek sítě, ty tvořily 33 % obratu.
Právě na privátní značky se chce síť zaměřit i letos, už na konci loňska ohlásila, že ke stávajícím vlastním značkám z řad kosmetiky, hygieny a potravin přidá ještě další. Letos už přidala privátní značku barev na vlasy Réelle’e, punčoch Stella Jones a nově i veganskou vlasovou kosmetiku Langhaarmädchen. Aktuálně tak má Dm drogerie v portfoliu 26 privátních značek. „Nejlepší nabídka vlastních značek na trhu je základním kamenem sortimentu Dm. Příznivý poměr cena-výkon dokazuje zákazníkům, že dobré produkty nemusí být drahé,“ uvedla Martina Horká, jednatelka Dm drogerie.