Heureka spojila marketing a obchod, nový tým vede Daniel Blažek

Internetový srovnávač cen Heureka sloučil dvě dosud samostatná oddělení marketingu a obchodu. Nový tým spadá pod Daniela Blažka, který dosud v Heurece řídil marketing. Nově má na starosti i celý obchod. „Rádi bychom díky spojení obchodu a marketingu nabídli našim partnerům širší možnosti spolupráce. Zaměříme se na lepší práci s daty a novými technologiemi, a více se zaměříme na vendor marketing. V neposlední řadě posuneme naši nabídku také do zahraničí,“ řekl ke sloučení obou oddělení Blažek.

Petr Sochorek

Petr Sochorek

Sales manažerem v novém týmu je Petr Sochorek. Ten má kromě vedení celého obchodního týmu na starosti péči o přímé klienty a mediální agentury, dále pak rozvoj programatického prodeje reklamy. Do Heureky přišel z pozice obchodního ředitele ve vydavatelství Diversity Media, který vydává magazín Lui. Předtím pracoval ve vydavatelství Ringier Axel Springer (dnes Czech News Center).

Vedle Sochorkova oddělení obchodu bude do nového týmu spadat ještě brandová část marketingu, o kterou se stejně jako dosud bude starat Marek Dobrý. Heureka chce také obsadit pozici manažera pro výkonnostní marketing, který v rámci marketingové části povede tým specialistů právě na výkonnostní marketing.

Nejnovější