Značku kožešin Kara ovládl Michal Mička, čerstvý majitel Pietro Filipi

Prodejna značky Kara v pražském Centru Chodov. Repro: kara.cz

Prodejna značky Kara v pražském Centru Chodov. Repro: kara.cz

Investor Michal Mička koupil skrze svou firmu C2H tradiční českou značku kožešinového oblečení Kara. Za nespecifikovanou částku v ní získal 90 %. Kara byla na prodej od minulého roku, kdy začal její majitel Zdeněk Rinth hledat nového majoritního vlastníka. Aktuálně drží minoritních 10 %. Trutnovská Kara chce s novým investorem hlavně modernizovat, založit online prodej a expandovat do zahraničí. Kara provozuje 47 poboček v Česku a na Slovensku. Má obrat 365 milionů Kč a zisk 51 milionů.

„Za úspěchem společnosti stojí především neobyčejný poměr ceny a kvality výrobků,“ míní Mička. Ten se chce zpočátku zaměřit na modernizaci Kary a vylepšení její komunikace prostřednictvím multikanálového marketingu. Plánem je zaujmout hlavně mladší klientelu. Chce také podpořit vnímání značky jako jedničky na českém trhu v prodeji kožešinových výrobků. Do budoucna je v plánu i vytvořit e-shop, který nyní neexistuje.

V rámci investiční skupiny C2H, kam od loňského listopadu patří také česká móda Pietro Filipi, chce Mička budovat fashion skupinu s centralizovaným řízením. Tím chce dosáhnout synergií mezi oběma firmami. I v Pietro Filipi chce nový investor posílit na internetu. Kromě módních značek Mička finačně vstoupil do výrobce kol Favorit, dodavatele e-shopových řešení Shopsys a do služby Liftago.

Nejnovější