Prazdroj uvádí bezlepkový Birell a japonský ležák Asahi Super Dry

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh bezlepkovou variantu nealkoholické značky piva Birell, přidal i japonský ležák Asahi Super Dry. Bezlepkový Birell se prodává v klasické variantě bez dalších příchutí, dostupný je v prodejnách Albert v plechovce o objemu 0,5 litru za 15,90 Kč. Prodej v dalších sítích Prazdroj zatím zvažuje.

Kampaň k uvedení nového Birellu bez lepku

Kampaň k uvedení nového Birellu bez lepku

Birell bez lepku uvádíme na trh pro všechny spotřebitele, kteří z jakéhokoli důvodu lepek konzumovat nemohou, ale také pro ty, kteří se zajímají o zdravý způsob života a uvědomují si rizika plynoucí z jeho zvýšené konzumace. Z našich průzkumů vyplývá, že víc než třetina, přesně 34 % lidí se snaží lepek ve stravě omezovat a celých 41 % lidí by si dokonce chtělo kupovat i bezlepkové pivo,“ uvedla Veronika Hořáková, marketingová manažerka značky Birell.

Nový Birell bez lepku je stejně jako jeho klasická varianta uvařen z vody, ječmene upraveného ve vlastních sladovnách a českého chmele. O odbourání lepku se během výrobního procesu postará speciální enzym, který zachovává chuť nápoje. Marketingová podpora novinky aktuálně probíhá formou online, POS a PR. Přímo v prodejnách jsou umístěny letáčky. Rozšíření bezlepkové varianty na další příchuti Birellu nebo produkty se nyní neplánuje. 

Kromě bezlepkové varianty Birell už loni přidal novou ovocnou řadu Birell Botanicals. Původně se řada skládala ze dvou nápojů s variantami příchutí Bezový květ s citronem a tymiánem a Zelený čaj s jasmínem a bergamotem. Letos v březnu navíc přibyla varianta Jablko se zázvorem a heřmánkem. Kromě nového Birellu prodává bezlepkové varianty také pivovar Ferdinand, Bernard má bezlepkový ležák a Žatecký pivovar ho nabízí pod značkou Celia.

Japonský ležák Asahi Super Dry

Japonský ležák Asahi Super Dry

Japonský Asahi Super Dry se zatím na rozdíl od Birellu dostane jen do vybraných restaurací. Jeho expanzi na český trh umožnilo to, že Prazdroj loni koupila právě japonská pivovarnická skupina Asahi. V případě nápoje se jedná o ležák, který však podle marketingového ředitele pivovaru Granta McKenzieho chutná jinak než české ležáky.

Nejnovější