Výrobce müsli Mixit nabídne stálým zákazníkům předplatné snídaní Mixit Klub

Předplatné pro stálé zákazníky nese název Mixit Klub

Předplatné pro stálé zákazníky nese název Mixit Klub

Zakladatelé Mixitu Martin Wallner a Tomáš Huber

Zakladatelé Mixitu Martin Wallner a Tomáš Huber

Výrobce müsli a dalších produktů z ovesných vloček Mixit se chystá letos v květnu spustit program předplatného Mixit Klub. Cílí s ním na své stálé zákazníky. Jejich nákupy tvoří v Česku téměř 70 % a na Slovensku, kde e-shop se členskou základnou zhruba 300.000 zákazníků funguje od roku 2014, okolo 62 % z celkových tržeb. Novinka má Mixitu pomoci dosáhnout letošního cíle, obratu 200 milionů Kč, stejně jako nedávno představené automaty.

„Růst počtu nových zákazníků se nám daří posledních několik let udržovat setrvalý především díky relativně velkým investicím do nových produktů. Samozřejmě si uvědomujeme, že především v Česku jednou narazíme na strop, a proto se chceme nyní mnohem více zaměřit na stávající zákazníky a rozšíření nabídky a servisu pro ně,“ vysvětluje myšlenku Mixit Klubu Tomáš Huber, spoluzakladatel Mixitu.

Mixit zatím plánuje dva typy členství, která budou dostupná na e-shopu a speciálním webu klubu od 20. května. Tříměsíční s názvem U tří měsíčků stojí 1.990 Kč (663 Kč měsíčně), časově neomezené nazvané Dar Nekonečný za 599 Kč za měsíc. Hlavní výhody předplatného jsou podle firmy zejména výběr z novinek a nejpopulárnějších sezónních produktů za zvýhodněnou cenu. Předplatitelé budou také každý měsíc dostávat bonus v podobě 25 % produktů navíc. Členové klubu budou každý měsíc dostávat balík produktů z portfolia Mixit s dopravou zdarma, ke startu předplatného bude i malý dárek.

Konkrétní obsah předplatného bude vždy odlišný, zákazníci si nebudou moci určit preferenci, každý měsíc by měli být překvapeni, co obdrží. Typově ale bude předplatitelský balík obsahovat jeden velký tubus müsli, tyčinky Mixitky, kaše, oříšky nebo sušené ovoce nebo další produktové řady a novinky. V rámci úspory místa v domácností a s ohledem na životní prostředí bude předplatné chodit od druhého měsíce v ekologických recyklovatelných krabicích místo klasických obalů, které e-shop standardně nabízí.

Nejnovější