Značka minerálních vod Mattoni, která patří pod Karlovarské minerální vody, přidává další ochucenou perlivou vodu. Jedná se o příchuť Cedrata. Název je odvozen od citrusového plodu cedrát, který se tradičně pěstuje v Itálii, kde je nápoj s týmž názvem populární. Cedrát pochází z Blízkého východu a jeho plody se kromě potravinářství využívají i v kosmetice nebo k léčebným účelům. Mattoni Cedrata se v maloobchodní síti prodává v PET lahvích o objemu 1,5 litru, doporučená cena je 16,90 Kč. Pro restaurační zařízení bude nová příchuť k dispozici v malých skleněných lahvích s objemem 0,33 litru.
Citrusové příchutě patří podle výrobce mezi spotřebiteli k nejoblíbenějším. U Mattoni se jedná o pátou citrusovou příchuť po citronu, pomeranči, grapefruitu a pomelu. Ochucená mattonka je v perlivé variantě dostupná celkem v 11 příchutích, v neperlivé se nabízí pět příchutí. Uvedení Mattoni Cedrata doprovází během května televizní reklama od agentury Arnold Milano.