Obchod v Home Creditu řídí Marek Tomčík, divizi CRM Karel Šultes

Marek Tomčík

Marek Tomčík

Obchodním ředitelem poskytovatele úvěrů Home Credit pro Česko a Slovensko je od letošního května Marek Tomčík. Ve funkci nahradil současného generálního ředitele Luďka Jírů. Do firmy nastoupil v roce 1998 a se sedmiletou přestávkou, kdy pracoval pro GE Money a Beneficial Finance, zde měl na starosti budování obchodní sítě. Od roku 2010 působil jako manažer prodejní sítě v obou zemích. Jeho největším projektem je spolupráce Home Creditu s maloobchodním řetězcem Tesco s názvem Tesco finanční služby.

Na nové pozici bude Tomčík odpovědný za obchodní aktivity, posilování a vytváření nových vztahů s obchodními partnery a zvládnutí nového legislativního prostředí regulujícího trh spotřebitelského financování v obou zemích. „Mým cílem je být jedničkou na českém trhu a silnou dvojkou na Slovensku,“ uvádí Tomčík a proto se zaměří také na hledání dalších příležitostí pro růst a zisk dalšího tržního podílu.

Karel Šultes

Karel Šultes

Nového ředitele má v Home Creditu i divize managementu vztahů se zákazníky (CRM). Po desetiletém působení v oblasti řízení obchodních rizik, kde začínal na pozici analytika, se jím stal Karel Šultes. Střídá Martina Kořenka. Šultes má zkušenosti s vedením divize rizik v Bělorusku a řízením rozvoje big data v Rusku v rámci skupiny PPF, do níž Home Credit spadá. Prioritou CRM zůstává zjednodušování procesů.