Síť drogerií Rossmann spustila novou věrnostní kampaň s italskou značkou cestovních zavazadel a tašek Bric’s. Kampaň běží v celé síti od května do 14. srpna letošního roku. Za každých 100 Kč nákupu získá zákazník jeden bod, při nasbírání 20 bodů si může nakupující vybrat tašku Bric’s za cenu od 40 Kč. Na výběr bude v drogeriích Rossmann z pěti různých typů tašek od toaletních taštiček, kabelek přes rameno a ve velikosti příručních zavazadel. V předchozí kampani nabízela síť šperky Liora.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval