Billa rebrandovala privátní řadu Naše bio, aby byla přehlednější

Rebrandovaná privátní značka Naše Bio

Rebrandovaná privátní značka Naše bio

Rebranding privátní značky Naše Bio v detailu

Rebranding privátní značky Naše bio v detailu

Německý maloobchodní řetězec Billa v Česku kompletně rebrandoval vlastní řadu bioproduktů Naše bio. Cílem změny je lepší propojení značky Naše bio s korporátní značkou sítě Billa, proto u značky viditelně přibyl název Billa. Nový hnědý design má podtrhovat bio kvalitu a přírodní původ řady produktů. V průběhu roku podpoří řetězec rebranding kampaní v tištěných médiích, svých POS materiálech a ochutnávkami na nově otevíraných prodejnách. Mezi ty patří minulý týden zprovozněný supermarket na Praze 9 i v polovině května otevřená zrekonstruovaná prodejna v Obchodním centru Kavkaz v Brně.

„Privátní značky Billa tvoří v současné době 17,5 % celkového obratu firmy. V porovnání s dubnem 2017 vzrostly prodeje privátních bio produktů meziročně o 11 % a naším cílem je tento podíl navyšovat i v dalších letech. Zastřešením této privátní řady pod korporátní značku Billa chceme našim zákazníkům usnadnit orientaci v sortimentu,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billy.

Produktová řada Naše Bio čítá celkem 136 položek, mezi které patří čerstvé ovoce a zelenina, maso a masné výrobky, mléko, mléčné výrobky, vejce, mouka, čaje, káva, müsli, luštěniny, cereálie, oleje a sladidla. Tento rok zařadila Billa do sortimentu bio produktů avokádo, banány, rukolu, zelený listový salát, jahodový nápoj z kozího jogurtu nebo celozrnný žitný chléb.

Nejnovější