Staropramen přidává k nealko pivům Cool příchuť okurky a limetky

Pivovary Staropramen uvádí na trh novou příchuť nealkoholického piva piva Cool, a to Okurka a limetka. Ta se tak stane čtvrtou příchutí piva v plechovce, doplní řadu Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass. Důvodem pro uvedení je kromě jiného podle Staropramenu rostoucí obliba pivních mixů, ale také oblíbenost piva v plechovce. Nová příchuť se prodává v plechovkách o objemu 0,5 litru za doporučenou cenu 19,90 Kč. „Popularita nealkoholických pivních mixů roste už několik let. Zatímco ještě před dvěma lety převažovaly prodeje varianty s nízkým obsahem alkoholu, loňský rok už byl jasně ve znamení nealko mixů,” uvedla Tereza Bialožytová, manažerka značky nealko piva Cool.

Nová příchuť Staropramen Okurka a Limetka

Nová příchuť Staropramen Okurka a limetka

Uvedení nové příchutě Staropramen podpořil reklamní kampaní, se kterou se spotřebitelé mohou setkat zejména na místě prodeje, online a v televizi. Patnáctisekundový spot je zaměřen na nealko varianty a novinku s příchutí Okurka a limetka.

Plakát ke kampani nové příchuti

Plakát ke kampani nové příchuti

Podle agentury Nielsen se loni prodalo 219.000 hektolitrů pivních mixů, proti tomu v roce 2016 to bylo 172.000 hektolitrů. Celou kategorii pak táhnou hlavně nápoje bez obsahu alkoholu. Jejich prodeje v obchodních řetězcích stouply meziročně o 69 %. Nápoje v plechovkách navíc tvoří 15 % trhu. Novou variantu Birellu bez lepku letos také uvedl Plzeňský Prazdroj, Svijanský pivovar zase začátkem roku zprovoznil novou stáčírnu jen pro plechovky.

Nejnovější