Pivovary Staropramen uvádí na trh novou příchuť nealkoholického piva piva Cool, a to Okurka a limetka. Ta se tak stane čtvrtou příchutí piva v plechovce, doplní řadu Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass. Důvodem pro uvedení je kromě jiného podle Staropramenu rostoucí obliba pivních mixů, ale také oblíbenost piva v plechovce. Nová příchuť se prodává v plechovkách o objemu 0,5 litru za doporučenou cenu 19,90 Kč. „Popularita nealkoholických pivních mixů roste už několik let. Zatímco ještě před dvěma lety převažovaly prodeje varianty s nízkým obsahem alkoholu, loňský rok už byl jasně ve znamení nealko mixů,” uvedla Tereza Bialožytová, manažerka značky nealko piva Cool.
Uvedení nové příchutě Staropramen podpořil reklamní kampaní, se kterou se spotřebitelé mohou setkat zejména na místě prodeje, online a v televizi. Patnáctisekundový spot je zaměřen na nealko varianty a novinku s příchutí Okurka a limetka.
Podle agentury Nielsen se loni prodalo 219.000 hektolitrů pivních mixů, proti tomu v roce 2016 to bylo 172.000 hektolitrů. Celou kategorii pak táhnou hlavně nápoje bez obsahu alkoholu. Jejich prodeje v obchodních řetězcích stouply meziročně o 69 %. Nápoje v plechovkách navíc tvoří 15 % trhu. Novou variantu Birellu bez lepku letos také uvedl Plzeňský Prazdroj, Svijanský pivovar zase začátkem roku zprovoznil novou stáčírnu jen pro plechovky.