Výrobce instantní kávy Nescafé pozměnilo recepturu svého vlajkového produktu, granulované kávy Nescafé Classic, a nyní přidává práškovou varinatu Nescafé Classic Crema. Díky změně receptury vytvoří káva na povrchu šálku takzvanou „cremu“, což je hustá vrstva pěny. Káva s kvalitní „cremou“ je přitom v baristické profesi všeobecným standardem. Nová káva bude k dostání ve dvou baleních - v dózách po 100 a 200 gramech. Novinka bude od uvedení do prodeje dostupná v celé maloobchodní síti za doporučenou cenu 109,90 Kč za menší variantu a 209,90 Kč za větší balení.
Kromě řady káv Classic je v sortimentu Nescafé také řada Gold ve čtyřech variantách - Original, Barista, Decaf a Crema. Výrobce nabízí zároveň kávové mixy 3 v 1, kde kromě varianty bez příchuti nabízí čokoládovo-lískooříškovovou a karamelovou příchuť, dál jsou v portfoliu tři drinky ledové kávy v plechovkách a také kapsle Dolce Gusto.
Kromě toho Nescafé prodává také prémiovou řadu rozpustné kávy pod názvem Azera. Tato káva má odlišné balení, prodává se v kulatých dózách, nikoliv ve sklenicích, a má působit spíš jako zrnková káva připravovaná v kavárně. U této řady plánuje výrobce uvést letos na podzim limitovanou edici balení. V každé ze zemí, kam Azeru distribuuje, vyhlásil soutěž Nescafé Azera 2018: Taste of the city, kde se utkali lokální designéři té které země, čí návrh bude na originálních, časově omezených obalech kávy. V Česku se Nescafé spojilo s organizací CzechDesign, v tuzemské porotě zasedl například Pavel Fuksa. Vítězný návrh pro Česko vytvořili Štěpánka Koutná a Tomáš Krčmář, pojmenovali ho The Azera Square. „Je to jediný návrh, který v porovnání s ostatními pracuje se základními prvky značky a používá je jako stěžejní a přirozenou součást designu,“ ohodnotil výherní design Fuksa.