Chystaný rýmařovský minipivovar Morous opatřil svou produkci novým designem. Ten má syrovostí odkazovat na historii Sudet a odrážet povahu Jeseníků jako drsného kraje. Jeho klíčovým prvkem je vizuál morouse. „Ten působí tvrdě, neústupně, uvnitř má však dobré srdce – přesně jako sládek pivovaru Karel Polišenský, který je podle svých slov typickým morousem. Etikety jsou tvořeny v minimalistickém stylu, který spolu s barevností, ruční typografií a retro prvky udává jednotnou tonalitu,“ uvádí agentura Little Greta, která nový design vytvořila. V minulosti pracovala i pro Jarošovský pivovar nebo Pivovar Primátor.
Náchodský pivovar mění lahve i etikety a uvádí speciál Primátor Tchyně
„Hlavní kresba sládka je jeho věrným portrétem. Zdůrazňuje jeho klíčovou roli v pivovaru. Dalším doplňkovým symbolem je vlk, který odkazuje na město Rýmařov a jeho erb,” říká Mateusz Slowakiewicz, hlavní designér návrhu. „Pro design etikety jsem se inspiroval starými sešity a retro stylem. Hlavním cílem bylo vytvořit čistý design bez zbytečných rušivých prvků,” dodává.
Minipivovar Morous v Rýmařově je aktuálně ve fázi příprav. „Momentálně máme za sebou administrační procesy, připravujeme montáž varny a vše potřebné, abychom mohli spustit provoz na jaře příštího roku,” přiblížil sládek Polišenský.