Lidl rozšiřuje nabídku masných produktů o vlastní značku Pikok Pure

Nová řada masných výrobků Pikok Pure

Nová řada masných výrobků Pikok Pure

Nová řada masných výrobků Pikok Pure

Nová řada masných výrobků Pikok Pure

Diskontní řetězec Lidl od července rozšířil ve všech svých prodejnách privátní značku Pikok, která zahrnuje masné výrobky, o novou podřadu Pikok Pure. Pod novou značkou je momentálně uvedeno sedm výrobků. Má se jednat o produkty s vysokým podílem masa, zároveň bez konzervantů a barviv. Lidl je známý značným podílem vlastních značek na svém sortimentu, kromě řady Pikok prodává pod vlastní značkou Pilos nebo Bluedino mléčné výrobky, letos do stálé nabídky zařadil vlastní značku Bio, má pivo Argus, kosmetiku nebo hygienické potřeby Cien, Floralys, Formil či W5. 

Výrobky pod značkou Pikok Pure

  • Kuřecí či krůtí prsní šunka s 92% podílem masa za 26,90 Kč, výrobce Le&Co
  • Dušená šunka s 92% podílem masa za 24,90 Kč, výrobce Le&Co
  • Šunkový salám s 90% podílem masa za 19,90 Kč, výrobce Steinhauser
  • Vídeňské párky s 85% podílem masa za 39,90 Kč, výrobce Ponnath Cz
  • Špekáčky s 80% masa za 74,90 Kč, výrobce Maso uzeniny Polička
  • Vysočina krájená 130 g masa na 100 g výrobku za 18,90 Kč, výrobce Krahulík
  • Poličan krájený 140 g masa na 100 g výrobku za 22,90 Kč, výrobce Krahulík

Privátní značky řetězců jsou poslední rok velké téma, mnozí je považují za způsob, jak vyjít ze slevové spirály, ve které se český maloobchod dlouhodobě potácí. Řetězce se, jako v tomto případě Lidl, snaží s vlastními značkami dostat zejména mezi prémiovější výrobky. Podle agentury Nielsen má trh s privátními značkami ještě značné rezervy, na celkových tržbách se vlastní značky zatím podílí 19 %. Řetězce tak do privátního zboží, které jim přináší vyšší marže, mohutně investují, často pod tlakem aktuálních stravovacích trendů. Příkladem může být Billa, která rebrandovala celé portfolio bio produktů do modernějšího vzhledu, ale i Kaufland, který letos přidá vlastní bezlepkové potraviny a kosmetiku Bevola. Své značky rozšířil i drogistický řetězec Dm, a to o vlasovou kosmetiku, barvy na vlasy a punčochové zboží, v jeho případě tvoří privátní značky až 33 % obratu.