Skupina Karlovarské minerální vody uvádí na léto limitovanou edici značky minerálních vod Mattoni s příchutí melounu. Nápoj se prodává v perlivé variantě napříč klasickou prodejní sítí. Cena za PET lahev o objemu 1,5 litru je 16,90 Kč. Novinka tak omezenou dobu rozšíří řadu 12 ochucených perlivých a pěti neperlivých nápojů značky Mattoni. Naposledy - v květnu - značka přidala do portfolia příchuť Cedrata.
Doprovází doprovází od 16. července do 15. srpna kampaň v podobě televizních spotů a online podpory, s kreativním konceptem od agentury Symbio a komunikaci na sítích od Peppermint Digital. Limitovanou edici bude doprovázet také kampaň na čerpacích stanicích.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli