Rémy Cointreau zvedla loni v Česku tržby z alkoholu o pětinu

Česká pobočka prodejce alkoholických nápojů Rémy Cointreau dosáhla loni tržeb 2,5 miliardy Kč, téměř o 20 % víc než v předchozím roce. Na růstu se podílely zejména tržby z tuzemského trhu, které činily 1,9 miliardy Kč, rovněž o 20 % víc. Zahraniční tržby dosáhly 340 milionů Kč, jde o 17% meziroční navýšení. Za reklamu firma utržila 293 milionů Kč. Rémy Cointreau v Česku prodává značky alkoholických nápojů, jako jsou Metaxa, Rémy Martin, Jägermeister nebo Tullamore Dew. 

Zisk loni Rémy Cointreau navýšila na 92 milionů Kč, to je o 72 % víc než v předchozím roce. Firma předpokládá růst v obdobném tempu i pro nastávající finanční rok. Rémy Cointreau se přitom chce v Česku víc soustředit na distribuci prémiových koňaků Rémy Martin. 

Ke konci loňska skupina po devíti letech odstoupila od kontraktu s italskou nápojářskou skupinou Gruppo Campari. Distribuci nápojů Aperol, Cinzano, gin Bulldog a Carolans tak přebrala skupina Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.