Síť Pont se mění na Pont to Go, přebarví se na vínovo-žluto a přidá vinotéku

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Nový design mění původní barvy na fialovou a žlutou

Nový design mění původní barvy na fialovou a žlutou

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Prodejny Pont kompletně změní interiér

Síť prodejen Pont s potravinami, které má své provozovny u nádraží nebo v oblastech veřejné dopravy, prochází modernizací. Jejich provozovatel, akciová společnost JPServis, se rozhodla během letních prázdnin investovat do rebrandingu, změny komunikace a interiéru prodejen, kterých má v Česku přes 20. Cílem je kromě omlazení prostoru zlepšit vnímání sítě na trhu. Kromě convenience prodejen Pont provozuje JPServis také prodejny pečiva Minit, prodejny Bio Point a kavárny Momento Café. 

Prodejny změní název na Pont to Go, autorem redesignu a změny konceptu je designér Ondřej Brádka ze studia Brádka Design. Ten má za sebou redesign drogerií Teta nebo prodejen O2. Při tvorbě se inspiroval dynamikou křížících se drah hvězd a souhvězdí, a pomyslných tras, na kterých se prodejny skutečně nachází. Prostor se mění do méně křiklavých barev – ustoupil od modré a žluté k vínové v kombinaci se žlutou. 

Součástí návrhu budou aktuálně populární doplňky s motivem dřeva. Vylepšená je i navigace po prodejně, která je viditelnější. Do prostoru je také prodejní pult Minit s pekárnou, čerstvým pečivem a nápoji, nově i vinotéka a část s bistro stolky, včetně automatů na kávu.

Součástí prostoru má být nově vinotéka

Součástí prostoru má být nově vinotéka

Koše na akční zboží

Koše na akční zboží

První projde rekonstrukcí prodejna v Havlíčkově Brodě, následovat má Hradec Králové. Za vlajkovou prodejnu považuje provozovatel tu na Masarykově nádraží v Praze, která aktuálně také prochází rekonstrukcí a má být otevřená v druhé polovině letošního roku. Další redesignové prostory budou přibývat postupně podle možností provozovatele. 

„Naše flotila obchodů se bude postupně přebarvovat ze žlutomodré na vínovo-žlutou, kterou na českém trhu potravin na rozdíl od jiných kombinací nenajdete,“ uvedl k redesignu ředitel firmy a člen představenstva JPServis Marek Cagášek.